Ha 500 éve születtem volna
Most csont lennék mélyen a homokban,
Amivel marha nagy örömet szereznék
Néhány régészkedő nyári diáknak.

Itt van, megvan, találtam valamit!
Emberi csont ez, ha jól látom,
Több száz éves lehet tán,
Mit kezdjek vele ezután?

Tedd oda a harmadik kupacba,
Ott balra a negyedik sorba,
Sietnünk kell, holnapig van idő,
Utána jönnek a pláza építők!

Tedd le azt a kis ecsetet,
Itt ez a csákány, vedd el,
Ezzel csináld, hogy haladjuk,
Párat elviszünk, a többit itt hagyjuk,

Ha 500 éve születtem volna
Semmi sem maradt volna utánam,
Szerencsére én már a mában élek,
Verseim maradnak, ha én elmegyek.

A bejegyzés trackback címe:

https://neagle.blog.hu/api/trackback/id/tr6913881788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása