638. Jól vagyok!

2014.05.03. 21:52

Part_03_01.jpgJól van, jól vagyok, nincs semmi baj!
Csak elsodort magával egy helyi vihar,
Lecsapott rám, én pedig jól eláztam,
Magamat hirtelen egy árokban találtam.

Jól van, jól vagyok, mindjárt felkelek!
Csak elsodort magával a történelem,
Galilei jutott hirtelen eszembe,
Érzem, ahogy forog a világ köröttem.

Jól van, jól vagyok, már indulok is!
Elvittek a fránya ufók engemet is,
Kiesett belőlem három-négy óra,
Itt ébredtem fel, ebben az árokban!

Pedig istókuccse nem ittam annyit,
Hogy azzal tudnám ezt magyarázni,
Valami történt, nem tehetek róla,
Jobb, mint tegnap a disznóólban!

A bejegyzés trackback címe:

https://neagle.blog.hu/api/trackback/id/tr916115065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ynakras 2014.05.14. 21:45:30

Ez az egyik legjobb vers amit valaha olvastam. Igen, biztos vártad már ezeket a méltató sorokat és íme..., csak felfedezte egy hozzáértő, amikor már nem is hitted volna.
süti beállítások módosítása